Ahad, 18 September 2011

EDISI ROKOK & MANCIS


pehh..syg sngt2 kt dye nih..
aku mngkin jd rokok kot..haha..dye mancis kot..hot2..:)
lau ad rokok tp xde mncis xgune gax rokok 2..sbb tu aq tulis rokok & mancis..aku yg jd rokok xpe la terbakar..aslkn dye epy,dye jd mancis..kadang2 je panas..best kn dye?..aku just cari mancis je..dye lax,mngkin cari aku je..walau pun mancis nie bnyak org cari..mcm2 bole dye buat..tp,skanx ak tau dye just nk kn ak jea..gile kate ko x best?!..

PASIR,AKU & DYE

nk tau..knape ak x suke pasir??..nk2 pasir pntai..pehhh..mse ak kecik2 dlu..aku pena pg pantai ngn mmber aq..mse tu bdx lg..mak ak da pesan..jgn pegi pantai..lau x dye bantai..HAHA..budx2 mne la tau kn..aq pm pg r kt pantai..best2 maen,da nk gelap..aq pm balik ha umah ngn muke 20sen..mak ak tnye"pegi mne syg?"..aku pun slamber je la jwb.."g main kt umah tok laa?"...pehhh..aku ingt aku da lepas..satu je yg x lepas...ade pasir kat pantai kt kaki ak..nah kauuu..menipu,teruk ak kne hari 2..upah dye la kn...mase 2 umo ak 7 tahun,ak duduk kt rantau abg..uma nenek ak sebelah2 je ngn uma ak..ape lg..merajuk aq,terus lari dkk uma nenek..nk tau??..3 thun aku ddk uma nenek aku kes kene sebat pasal menipu..pasir pnye hal laaa,ak ddk balik ngn family aku mse family aku kne pidah kt pake..tu dlu..skanx da happy2 da..:)...DYE lax..kte aku cerewet..HAHA..biase2 je..aku benci pasir pantaiii!..yg paling sweet..dye tngok aku x suke pasir pantaii..dye amek slipar ak n buang pasir gune tngan dye..soo sweet laa..tp ak x bg r dye bwt..syg dye haaa..:)